Zasady w Akacja Medical Resort

Wszyscy musimy zmierzyć się z nowym globalnym wyzwaniem jakim stał się koronawirus. Aby zapewnić dla Państwa bezpieczny pobyt w Akacja Medical Resort wdrożyliśmy zestaw środków ostrożności. Jesteśmy szczęśliwi móc gościć Państwa ponownie w naszym obiekcie i prosimy o zastosowanie się do poniższych zasad. Jesteśmy do Państwa dyspozycji podczas całego pobytu.

  • Akacja Medical Resort jest kameralnym obiektem (35 pokoi) co sprzyja braku częstym kontaktom pomiędzy gośćmi. Dodatkowym atutem jest nasza spokojna lokalizacja, tuż obok Parku Sosnowego, w strefie uzdrowiskowej „A”. Obecność sosen ma działanie leczące układ oddechowy oraz przeciwdziała depresji. Znajdujące się w Ciechocinku tężnie oraz zabiegi z solanką wzmacniają i działają profilaktycznie na górne drogi oddechowe.
  • Na bieżąco śledzimy oraz postępujemy zgodnie z wytycznymi instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (Ministerstwo Zdrowia oraz Główny Inspektorat Sanitarny).
  • Do części noclegowej mają wstęp tylko nasi zameldowani Goście, pracownicy oraz dostawcy. Każda z osób przebywających na terenie Akacja Medical Resort musi stosować się do poniższych zasad.
  • Przy wejściu do obiektu znajdują się płyny do dezynfekcji rąk. Zachęcamy do korzystania z nich podczas wejścia do obiektu.
  • W obiekcie może jednocześnie przebywać 70 osób.
  • Ze względu na dezynfekcję pokoju przed przywitaniem Gości obowiązują nowe godziny doby hotelowej od 15:00 do 11:30.
  • Osoby posiadające objawy takie jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu nie mają możliwości wejścia do obiektu.
  • Osoby posiadające powyższe objawy i przebywające na terenie obiektu powinny niezwłocznie powiadomić telefonicznie o tym fakcie recepcję bez kontaktu z innymi osobami.
  • Akacja Medical Resort jest kameralnym obiektem (35 pokoi) co sprzyja braku częstym kontaktom pomiędzy gośćmi. Dodatkowym atutem jest nasza spokojna lokalizacja, tuż obok Parku Sosnowego, w strefie uzdrowiskowej „A”. Obecność sosen ma działanie leczące układ oddechowy oraz przeciwdziała depresji. Znajdujące się w Ciechocinku tężnie oraz zabiegi z solanką wzmacniają i działają profilaktycznie na górne drogi oddechowe.
  • Na bieżąco śledzimy oraz postępujemy zgodnie z wytycznymi instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (Ministerstwo Zdrowia oraz Główny Inspektorat Sanitarny).
  • Do części noclegowej mają wstęp tylko nasi zameldowani Goście, pracownicy oraz dostawcy. Każda z osób przebywających na terenie Akacja Medical Resort musi stosować się do poniższych zasad.
  • Przy wejściu do obiektu znajdują się płyny do dezynfekcji rąk. Zachęcamy do korzystania z nich podczas wejścia do obiektu.
  • W obiekcie może jednocześnie przebywać 70 osób.
  • Ze względu na dezynfekcję pokoju przed przywitaniem Gości obowiązują nowe godziny doby hotelowej od 15:00 do 11:30.
  • Osoby posiadające objawy takie jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu nie mają możliwości wejścia do obiektu.
  • Osoby posiadające powyższe objawy i przebywające na terenie obiektu powinny niezwłocznie powiadomić telefonicznie o tym fakcie recepcję bez kontaktu z innymi osobami.
  • Pracownicy recepcji obsługują Gości zachowując środki ostrożności i bezpieczeństwa.
  • Zachęcamy do zapłaty za pobyt przelewem bankowym przed przyjazdem lub korzystając z kart płatniczych. Terminal płatniczy jest dezynfekowany po każdym użyciu.
  • Przy stanowisku recepcji mogą znajdować się tylko 2 osoby (zameldowane w jednym pokoju). Pozostałe osoby muszą oczekiwać w odległości co najmniej 2 metrów.
  • Po obsłudze każdego z Gości dezynfekowana jest lada recepcyjna.
  • Pracownicy recepcji obsługują Gości zachowując środki ostrożności i bezpieczeństwa.
  • Zachęcamy do zapłaty za pobyt przelewem bankowym przed przyjazdem lub korzystając z kart płatniczych. Terminal płatniczy jest dezynfekowany po każdym użyciu.
  • Przy stanowisku recepcji mogą znajdować się tylko 2 osoby (zameldowane w jednym pokoju). Pozostałe osoby muszą oczekiwać w odległości co najmniej 2 metrów.
  • Po obsłudze każdego z Gości dezynfekowana jest lada recepcyjna.
  • Regularnie co godzinę dezynfekowane są części wspólne, takie jak przyciski do wind, poręcze oraz klamki.
  • Na każdym z pięter umieszczone są dozowniki z płynem dezynfekującym.
  • Przestrzenie hotelowe są dezynfekowane przez pracowników przy zachowaniu środków ostrożności i bezpieczeństwa.
  • Prosimy o unikanie mijania się oraz kontaktów w częściach wspólnych poprzez zachowanie co najmniej 2 metrowego dystansu.
  • Regularnie co godzinę dezynfekowane są części wspólne, takie jak przyciski do wind, poręcze oraz klamki.
  • Na każdym z pięter umieszczone są dozowniki z płynem dezynfekującym.
  • Przestrzenie hotelowe są dezynfekowane przez pracowników przy zachowaniu środków ostrożności i bezpieczeństwa.
  • Prosimy o unikanie mijania się oraz kontaktów w częściach wspólnych poprzez zachowanie co najmniej 2 metrowego dystansu.
  • Przed przyjazdem Gościa pokój jest sprzątany oraz dezynfekowany – w tym powierzchnie narażone na częste dotykanie takie jak piloty i klamki. Pokój jest również wietrzony przez co najmniej 15 minut.
  • W pokojach znajduje się instrukcja dotycząca prawidłowego mycia rąk.
  • Gość może przyjechać do obiektu ze swoją pościelą. Prosimy jedynie o zgłoszenie tego faktu na co najmniej 24 godziny przed przyjazdem.
  • Sprzątanie pokoi, wymiana ręczników oraz wyniesienie śmieci odbywa się tylko i wyłącznie na życzenie Gościa.
  • Podczas sprzątania pokoju Gość nie może przebywać w pokoju.
  • Przed przyjazdem Gościa pokój jest sprzątany oraz dezynfekowany – w tym powierzchnie narażone na częste dotykanie takie jak piloty i klamki. Pokój jest również wietrzony przez co najmniej 15 minut.
  • W pokojach znajduje się instrukcja dotycząca prawidłowego mycia rąk.
  • Gość może przyjechać do obiektu ze swoją pościelą. Prosimy jedynie o zgłoszenie tego faktu na co najmniej 24 godziny przed przyjazdem.
  • Sprzątanie pokoi, wymiana ręczników oraz wyniesienie śmieci odbywa się tylko i wyłącznie na życzenie Gościa.
  • Podczas sprzątania pokoju Gość nie może przebywać w pokoju.
  • Śniadania nie są wydawane w formie bufetu.
  • Oferta room service daje możliwość zamówienia posiłków bezpośrednio do pokoju.
  • Działanie kawiarni oraz restauracji jest zgodne z aktualnymi wytycznymi instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia.
  • Kawiarnia wyposażona jest w zewnętrzny ogródek.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
  • Śniadania nie są wydawane w formie bufetu.
  • Oferta room service daje możliwość zamówienia posiłków bezpośrednio do pokoju.
  • Działanie kawiarni oraz restauracji jest zgodne z aktualnymi wytycznymi instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia.
  • Kawiarnia wyposażona jest w zewnętrzny ogródek.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
  • Wybrane zabiegi mogą być niedostępne.
  • Zabiegi wykonywane są pojedynczo i tylko osoba biorąca udział w zabiegu może przebywać na terenie Centrum Rehabilitacji.
  • Po każdym z zabiegów dokonywana jest dezynfekcja.
  • Osoby mające objawy chorobowe nie mogą brać udziału w zabiegach.
  • Przed rozpoczęciem zabiegu należy dokonać dezynfekcji dłoni.
  • Pracownicy Centrum Rehabilitacji zachowują środki ostrożności i bezpieczeństwa.
  • Wybrane zabiegi mogą być niedostępne.
  • Zabiegi wykonywane są pojedynczo i tylko osoba biorąca udział w zabiegu może przebywać na terenie Centrum Rehabilitacji.
  • Po każdym z zabiegów dokonywana jest dezynfekcja.
  • Osoby mające objawy chorobowe nie mogą brać udziału w zabiegach.
  • Przed rozpoczęciem zabiegu należy dokonać dezynfekcji dłoni.
  • Pracownicy Centrum Rehabilitacji zachowują środki ostrożności i bezpieczeństwa.