Regulamin obiektu Akacja Medical Resort

 

POSTANOWIENIE OGÓLNE

  1. Rozpoczęcie pobytu lub wpłata zadatku za pobyt w Akacja Medical Resort jest równoznaczne z zaakceptowaniem treści tego regulaminu przez osobę najmującą pokój oraz osoby podlegające tej rezerwacji, zwanych dalej Gościem i Gośćmi.
  2. W niniejszym regulaminie zamiennie używa się określeń Akacja Medical Resort oraz Obiekt.

 

MELDUNEK GOŚCIA

  1. W celu zameldowania, Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość. Akacja Medical Resort ma prawo zobowiązać Gościa do podania numeru PESEL dla celów poprawnego zameldowania.
  2. Pobranie numeru PESEL jest w pełni zgodne z dyrektywą RODO.
  3. Odmowa podania niezbędnych danych (w tym PESEL), pomimo dokonanej wpłaty zadatku może skutkować odmową zameldowania Gościa. Zadatek w takim wypadku nie zostaje zwrócony z uwagi na postępowanie Gościa niezgodnie z regulaminem, uniemożliwiające meldunek.
    Obiekt ma też prawo odmowy meldunku w przypadku braku płatności z góry za zamówione usługi.

 

DOBA HOTELOWA

  1. Pokoje w Obiekcie wynajmowane są na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.30 dnia następnego. Obiekt ma prawo odmowy przedłużenia doby hotelowej.
  3. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu rezerwując pobyt, przyjmuje się że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  4. Przedłużenie doby hotelowej. Życzenie przedłużenia doby hotelowej lub pobytu w Obiekcie Gość powinien zgłosić w Recepcji najpóźniej do godziny 20:00 dnia poprzedzającego wyjazd. Akacja Medical Resort uwzględni życzenie przedłużenia pobytu zgodnie z dostępnością pokoi. Obiekt może nie uwzględnić prośby Gościa, który narusza regulamin lub nie uiścił opłaty za dotychczasowy pobyt.
  5. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę wymeldowania jest traktowane jako przedłużenie doby hotelowej .
    W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie wymeldowania i nie zgłosi tego faktu wcześniej, recepcyjny program komputerowy automatycznie naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według obowiązujących cen w danym okresie.
  6. W przypadku, gdyby przedłużenie pobytu Gościa w pokoju nie było możliwe, personel Obiektu usunie wszystkie rzeczy Gościa znajdujące się w pokoju i zdeponuje je do czasu odbioru przez najmującego pokój.

 

OSOBY NIEZAMELDOWANE W OBIEKCIE

  1. Najmujący pokój Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.
  2. Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie Obiektu wyłącznie po uzyskaniu zgody personelu hotelu. Powyższe nie dotyczy restauracji w godzinach jej otwarcia.
  3. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego ten pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie osób niezameldowanych do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej lub dziecka, z cennika dostępnego w recepcji Obiektu.

 

 POBYT DZIECI I OSÓB NIEPEŁNOLETNICH W HOTELU

  1. Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione szkody w całości odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.

 

POBYT ZWIERZĄT W HOTELU

  1.        Pobyt zwierząt określa osobny Regulamin Pobytu Zwierząt.

 

PALENIE TYTUNIU/ E-PAPIEROSÓW

  1. Na terenie Akacja Medical Resort obowiązuje całkowity zakaz palenia poza wyznaczonymi miejscami. Zakaz dotyczy także palenia w oknach, w pokojach i łazienkach oraz na balkonach i tarasach.
  2. W przypadku stwierdzenia zadymienia w pokoju lub uruchomienia czujki oraz centrali pożarowej, obiekt każdorazowo pobierze opłatę w wysokości 500,00 zł (pięćset złotych). Opłata ta zostanie doliczona do pobytu Gościa.

 

POZOSTAŁE KWESTIE PORZĄDKOWE

  1. Cisza nocna. W Obiekcie i na jego terenie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 7.00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób. Akacja Medical Resort ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  2. Jeżeli Gość w rażący i uciążliwy sposób uniemożliwiał swobodny pobyt innym Gościom w trakcie trwania ciszy nocnej, może być obciążony kosztami pobytu tych Gości za konkretną dobę.
  3. Odpowiedzialność za wyposażenie. Najmujący pokój Gość hotelu ma obowiązek zapoznania się z wyposażeniem pokoju i zachowania go w stanie nienaruszonym. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb pokoju. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób, oraz pozostających pod jego opieką osób małoletnich oraz zwierząt.
  4. Bezpieczeństwo pożarowe i antywłamaniowe. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach, na tarasach i w innych wnętrzach obiektu:
    1. grzałek i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy RTV oraz komputerowych,
    2. mini lodówek, lodówek turystycznych, wentylatorów, wiatraków, nawilżaczy powietrza i dyfuzorów, itp.
    3. otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci.
  1. W przypadku alarmu pożarowego i jego konsekwencji w postaci np. ewakuacji budynku – na skutek działania Gościa – Gość pokrywa koszty:
  2. akcji ewakuacyjnej, przywrócenia budynku obiektu do stanu funkcjonowania przed ewakuacją, jak
  3. koszty roszczeń ze strony osób trzecich, jeśli te roszczenia pojawią się w związku z alarmem pożarowym i jego konsekwencjami.
  4. Gość może też zostać obciążony kosztem strat poniesionych przez obiekt z tytułu jego przymusowego zamknięcia.
  5. Każdorazowo opuszczając pokój Gość ma obowiązek zamknąć drzwi i okna oraz upewnić się że są zamknięte tak, aby dostęp osób trzecich do pokoju nie był możliwy.
  6. Akacja Medical Resort nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub utratę rzeczy z powodu pozostawienia otwartego okna lub nieprawidłowo zamkniętych drzwi do pokoju. Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność ta podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
  7. Sprzątanie w trakcie pobytu Gościa. Z zasady sprzątanie lub przegląd pokoi odbywa się tylko i wyłączenie na życzenie Gościa oraz pod jego nieobecność w pokoju. Przy pobytach do 3 dób pokój zostanie gruntownie posprzątany przed przyjazdem Gości oraz po ich wyjeździe. Przy pobytach trwających do 7 dni sprzątanie odbywać się będzie 1 raz, po 3 dniach od przyjazdu.
  8. Jeśli w trakcie pobytu Gościa lub do 24h po wymeldowaniu personel Obiektu stwierdzi zabrudzenia wymuszające dodatkowe procedury sprzątania lub napraw, Gość zostanie obciążony kwotą niezbędną dla pokrycia kosztów dodatkowych czynności.
  9. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia w depozyt pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu, mają zbyt dużą wartość, albo zajmują zbyt dużo miejsca. Przyjmuje się, że Obiekt nie przyjmuje w depozyt przedmiotów i gotówki o wartości przewyższającej 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
  10. Przedmioty pozostawione przez Gościa. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Akacja Medical Resort przechowa te przedmioty przez 30 dni, a następnie przekaże je na cele dobroczynne lub do użytku publicznego. W przypadku pozostawienia przez Gości produktów o krótkim terminie ważności, w tym produktów spożywczych, produkty te zostaną natychmiast zutylizowane.
  11. Konsekwencje naruszenia regulaminu. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Akacja Medical Resort ma też prawo do poproszenia Gościa o niezwłoczne opuszczenie Obiektu lub do wezwania służb porządkowych, jeśli sytuacja tego wymaga.
  12. Osoba która rażąco narusza regulamin zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu, w tym do:
    1. uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia,
    2. zapłaty za ewentualnie poczynione szkody i zniszczenia,
    3. opuszczenia Obiektu przez Gościa.
  13. W sytuacji niezastosowania się Gościa do żądań personelu niezwłocznie zostaną powiadomione odpowiednie służby, w tym ochrona i policja.
  14. W konsekwencji Obiekt odmówi przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Akacja Medical Resort.